Diuen que les persones entren a la teva vida per una raó, em pregunto perquè vas entrar tu a la meva…

Em fas sentir diferent, especial... em fas sentir única.
La teva sonrisa alegra el meu dia i les teves tonteries m’alegren la vida.
Ets com una mena d’obsessió de la qual no em puc desfer per molt que vulgui.
I sí, me’n vull desfer. Me’n vull desfer del teu record perquè se que això no em portarà a cap lloc.
Nomes sofriré i sofriré, perquè se que tu no sents lo mateix, però per molt que vulgui, no et puc oblidar,
m’és impossible tant sols pensar en oblidar-te.
Cada dia es com un infern perquè no et puc veure, perquè no et puc tocar, perquè no et puc sentir.

Que m’has fet?

Comentarios

  1. Hola Angy¡¡¡¡¡¡¡¡
    que bello poema, que profundo es, definitivamente un fran amor, que no puedes olvidar, una dulce obseccion, a veces me suele pasar :)
    me encanta tu blog, perdon por no pasar a menudo por aqui, es que no he tenido tanto tiempo, me la he pasado entre trabajos y trabajos de la escuela, a i que nisiquiera he podido escribir como quiero.
    Bueno, pero aqui estoy, leyendo tu blog, que no olvida, tu manera de escribir y la profundidad que usas en tus palabras
    muchas gracias, te invito que si puedes tambien te pases a mi blog, cuando quieras, de vez en cuando publico cosas interresantes, espero que te gusten, muchas gracias, un gran abraso tocaya

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares